2015. június 30., kedd

My Girlfriend Is a Gumiho


Hát ez nagyon aranyos volt.
Nem a legjobb időpontba talált rám a sorozat
(mert közben a Dextert néztem és teljesen elfelejtkeztem erről.)
 A történet :
Hogy mi is a gumiho? A koreai néphagyományban egy természetfeletti lény, kilenc farkú rókaszellem, amely könnyedén változtatja az alakját, de legszívesebben gyönyörű ifjú hölggyé változik, és férfiakat csábítgat, hogy megegye a májukat.
De mi történik, ha egy ilyen gumiho hirtelen a mai emberi világba csöppen? És egyáltalán igaz-e minden, amit a gumihókról terjesztenek?... Ebben a vígjátékban lesz nagyon sok nevetés, néhány megható jelenet és a hagyományos megoldások helyett némi csavar a történetben, nem is várható más, hiszen a Hong nővérek írták, akiknek a nevéhez többek között olyan sorozat fűződik, mint a You're Beautiful. 


Ajánlom azoknak akik szeretik a fantasy-t, a rókákat (gumiho, kitsune, firefox XDD), és egy kis humoros romantikára vágynak.



 Itt is van szökőkutas jelenet *_* :D


Pont mondta barátnőm h a doramákba sosem látjuk enni a főszereplő lányt. Hát itt fogjátok. Sokat.
(Na jó a 10. résztől nem..) Nagy valószínűséggel éhes leszel a rész végére :D . Főleg ha az szereted a húst. 
mondjuk itt a Bruce Lee-s poszter a lényeg .. :D
 

Ez a jelenet. Kész vagyok.XDD



Zenéi fülbe mászóak :D


Spoiler 
 És a vége! Végre nem átlagosan lett befejezve.
 Már azt hittem hogy nem lehetnek egymáséi. De szerencsére nem így lett!
Spoiler

Normális esetben 10/10-et adnék rá de most 10/8

Ja még valami
Barátnőmnek küldtem gif-eket hogy rávegyem h kezdje el nézni (nem sok sikerrel)
-,,Találd ki mit nézek?"
-,,Ó , izé ez a  barátnőm am .. a.. firefox!!!"

Mire én felfogtam ...h mit mondott olyan röhögő görcsöt kaptam. Tisztára váratlanul jött.
Le sem tudtam állni XD

2 megjegyzés :