2014. augusztus 5., kedd

Sakura-sou no Pet na Kanojo

Sakura-sou no Pet na Kanojo
Imádom
(Jó oké elég rég ülök már rajta 07.28.-a van és valamikor tavasszal kezdtem neki)
De mindig találtam valami mást nézni. De nem azért hanyagoltam mert rossz volt csak egyszerűen nem volt nagy kedvem animézni (könyvundor helyett egy kis anime undorom volt, de ki töltöttem ezt az időt a sorozatokkal -teen wolf, doctor who stb.- Annyira tetszett olyan jó kis hangulata volt, és mivel tavasszal néztem nagyon jó volt az animében is Sakura virágzást nézni  
Nem tudtam eldönteni melyik lánnyal tenném össze Kandat 
Mashiro: aranyos, bugyuta, fura 
Aoyama meg átlagos, aranyos és normális 
A zenék nagyon jók bár nem túl kiemelkedőek  10/8

op
 end
Az első op és ending kedvenc és a végén a 23. részben felcsendülő Sayonara dal.
Na, ha már itt tartunk a 23. részt szinte végig bőgtem.

Történetünk főhősét, Kanda Soratát kirúgják a kollégiumból, mert bevitt egy kóbor macskát és gondját viselte, ami súlyosan megsértette az iskola házirendjét. Kénytelen volt elköltözni onnan és beköltözni a Sakurasou-ba, egy kollégiumba, ahol a problémás diákok vannak elhelyezve. Egy nap új diák érkezik a kollégiumba, név szerint Shiina Mashiro, aki diák létére egy világhírű és briliáns festőművész. Sorata úgy érzi, az ő feladata megvédeni Mashirót a Sakurasou-ban élő többi lakóval szemben. Mashirónak viszont van egy titka, halvány sejtelme sincs arról, hogy miként gondoskodjon magáról. Ha kimegy valahová, akkor eltéved az első utca után, a szobája pedig egy komplett csatatér, akkora a rendetlenség. A vele élő emberek Soratát, Mashiro "mestereként" tartják számon, mert állandóan vigyáznia kell a lány testi épségre. Így kezdetét veszi Sorata és Mashiro "mester és háziállat" kapcsolata.
(Animeaddicts)


Akasaka Ryuunosuke
A pillanat amikor rá jössz h ő fiú... XD 



Hát a látvány világa csodálatos!  10/10 

 :) Imádok minden karaktert

A történet 10/10

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése